Re: Router sprzętowy + NAT firewall czy Linux Router pro

Autor: Sylwester Zarębski (sylwek_at_tornet.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 14:10:12 MET DST

Pewnego pięknego dnia: 7 Jul 2001 00:05:41 GMT
Towarzysz Abramowski lekką ręką wystukał(a) w
<slrn9kce9i.aq.trash_at_trashcan.localdoma.in>:

>On 6 Jul 2001 10:52:57 GMT, Marcin Jurczuk wrote:

>linux jest unixem.

Pieprzysz..

[..ciach.]]

>mowimy o bezpieczenstwie systemu. blad w dosc podstawowym kawalku
>kernela stawia w nieciekawym swietle kompetencje osob, ktore
>robily audyt.

Pieprzysz^2.

>czym to sie objawia?

Jak to ?? Nie wiesz ?? Expert wie przecież wszystko....

>co do konfiguracji - zgadzam sie. na szczescie istnieja narzedzia
>typu ferm, ktore powoduja, ze firewall oparty na iptables mozna
>konfigurowac po ludzku.

To ciekawe, że jeszcze ciebie nikt nie _skonfigurował_ po ludzku...

PLONK!

--
pozdrawiam
|      Sylwester Zarębski       |