Re: co ze strona ?????

Autor: Sylwester Zarębski (sylwek_at_tornet.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 13:46:45 MET DST

Pewnego pięknego dnia: Sat, 7 Jul 2001 13:01:04 +0200
wojtek / konta.pl lekką ręką wystukał(a) w <9i6q3n$p4s$1_at_news.tpi.pl>:

>grube
>
>nie rozumiesz. tpc forme mialo niejako przedyskutowana z czytelnikami
>(archiwum borada), ludzie _chcieli_, zeby serwis przypominal 1st strone
>(powstan) DYD'a (padnij, blah, kiedys tak obchodzono sie z naczelnym w
>gazetce top secret), voodoo strefe.

Pamiętam... czytałem pisemko od czasów. gdy przekształciło się z Bajtka (on
co prawda jeszcze jakiś czas wychodził, ale to był jego koniec :-((
niestety).

>sporej grupie odwiedzajacych (duza firma hostingowa o ile pamietam miala z
>nimi problem, bo zajmowali spooro lacza) ten wlasnei design sie podoba, tego
>chcieli. Cos im sie nie podobalo - autorzy wiedzieli od razu co jest do
>wymiany etc.
>
>Ciezko znalezc drugi taki serwis ze wzgl. na:
>1. podejscie do klienta/odwiedzajacego;
>2. zawartosc;
>3. klimat - wiernych czytelnikow.

Oczywiście i dlatego potępiam pc.com za zmianę dobrego na gorsze. Ale
twojepc jakoś się z tego nie wyróżnia. To ja już wolę szatę kaktus'a.

>vide ostatni, 3 pkt, zapraszam na http://twojepc.pl/board.php, powinienes
>zrozumiec o czym mowie, wszystkie 3 podpunkty maja wplyw na wyglad strony.
>
>kwestia gustu, prawda? strona nie musi co sie podobac - jest zrobiona pod
>konkretnego odbiorce i spelnia swoje zadanie.

A czy ja mówię, że nie.. mnie się nie podoba... i zapewne części odbiorców
również.. może zróbcie sondę i będzie po kłopocie :-)) tymczasem EOT.

--
pozdrawiam
|      Sylwester Zarębski       |