Re: Internet via satka

Autor: Marcin Jurczuk (spock_at_stars.eu.org)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 11:31:57 MET DST

Dnia Sun, 8 Jul 2001 11:20:26 +0200,
> obi <obi_at_usun-to.skrzynka.pl> stworzyl tekst:
>
> Użytkownik "Marcin Jurczuk" <spock_at_stars.eu.org> napisał w
> wiadomości news:slrn9kg7cs.f1t.spock_at_home.z.bialystok.pl...
>:
>: Powyzej 1 Ghz i mocy nadawczej 20 mW jest potrzebne zezwolenie
> URT
>: na dana czastotliwosc wydawane centralnie w Warszawie.
>: A sprzet transmisji danych na ogol pracuje powyzej tej
> czestotliwosci.
>:
>: Do ceny dolicz projekt jakies firmy zajmujacej sie ustawianiem
> [...]

Powyzej nie ma przedzialow zwolnionych z pozwolen powyzej mocy 20 mW.
W Europie jest to 2.4 GHz w III RP jeszcze nie :-(
Jesli chodzi o te 1 GHz to ponizej tej czestotliwosci zezwolenie wydaja
lokalne oddzialy UTR powyzej papiery sklada sie do Warszawy.

Pozdro.

Marcin 'Spock' Jurczuk Administrator Cyber-NET ISP
<spock_at_z.bialystok.pl>         <spock_at_stars.eu.org>