Re: Internet via satka

Autor: obi (obi_at_usun-to.skrzynka.pl)
Data: Sun 08 Jul 2001 - 11:20:26 MET DST

Użytkownik "Marcin Jurczuk" <spock_at_stars.eu.org> napisał w
wiadomości news:slrn9kg7cs.f1t.spock_at_home.z.bialystok.pl...
:
: Powyzej 1 Ghz i mocy nadawczej 20 mW jest potrzebne zezwolenie
URT
: na dana czastotliwosc wydawane centralnie w Warszawie.
: A sprzet transmisji danych na ogol pracuje powyzej tej
czestotliwosci.
:
: Do ceny dolicz projekt jakies firmy zajmujacej sie ustawianiem
tego typu sprzetu
: poniewaz do zezwolenie jest potrzebny projekt co gdzie stoi jakie
anteny itp.

Jestes pewien ze powyzej 1 GHz ? Cos mi sie wydaje ze to nie tak
(pewnosci nie mam) bede w przyszlym tygodniu w URT to sie zapytam.
Przeciez jest jakis przedzial czestotliwosci zwolniony z
pozwolen????

Pozdrawiam
obi
obi_at_skrzynka.pl