Re: NASK - jak myslicie cd.

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 14:56:59 MET DST

Z adresu pwimmer_at_www-mag.com.pl nadszedł list o dziwnej treści:
9hvded$4r8$1_at_h1.uw.edu.pl:

> Czy zatem calkowicie odrzucacie odpowiedzialnosc? Moim zdaniem zdrowy
> rozsadek, a nie wylacznie sztywna wykladnia prawa, decyduja o
> werdykcie. Na Zachodzie bylo juz troche spraw, w ktorych odrzucono
> wniosek o domene wlasnie dlatego, ze w oczywisty sposob kojarzyla sie z
> inna firma.

Zdrowy rozsądek nie łączyłby domen z nazwami firm. Firmy to jedno a domeny
to drugie. Jeśli wpadnę na pomysł wspaniałej usługi wymagającej jakiejś
formy tekstowych adresów to też mam się stosować do blokowania domeny
Microsoft komuś z Netscape'a? IMHO domeny powinny być przydzielane
pierwszemu chętnemu.

--
Marcin Wieczorek  "T-1000"  DELPHI FAQ http://delphi.cartall.com.pl
Jak nie masz co palić, to Pedigree pal