Re: posty - html

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 00:56:52 MET DST

Osoba podpisana jako "Maciej Karwek" <maciek_at_icom.prv.pl> w art.
news:9i52e6$dps$7_at_news.tpi.pl pisze:
> Mam pytanie: czy można bez problemu wysyłać wiadomości do grupy w html-u,

Nie.

> czy większość (wszyscy) odczytają te e-maile?

To nie są maile.

> Chodzi mi oto, żeby np.
> podkreślić to , że wolę dostawać odpowiedzi na priva.

To jest _podkreślenie_.

> Proszę bardzo o odpowiedzi na priva najlepiej, bo jednak w swojej skrzynce
> lepiej się czyta. Z góry dziękuję.
> Maciej Jaworowski - maciek_at_icom.prv.pl

Nie ma FUT, nie będzie na priva.

Wróć do przedszkola, naucz się siedzieć przy stole, poczytaj netykietę...
Masz całe wakacje na to :-)

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl (z->h w adresie z nagłówka)
http://www.harbour.pl.eu.org/clipper/clipper_mini_faq.html