Re: Internet via satka

Autor: Tomasz Piłat (poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 19:49:48 MET DST

mops <mops123_at_polbox.com> wrote:

Nie ta grupa. Twoja Spedia to nie problem Polskiego Internetu...

Ale co tam....ogórki...

> 1. Czy przez intertnet via sat mge ogladac przekazdy realvideo na zywo?
AFAIK kiepsko to będzie wyglądać. Taka technologia.

> 2. Na czym to wlasciwie poelga, do czego mi jest potrzeby modem?
Przez połączenie 'naziemne' (modemem) wysyłasz informacje
co chcesz ściągnąć (czyli 'upload'), a dane po chwili spadają z nieba ('download').

> Czy moge bez polaczenia przez modem przegladac www i uzywac np. Spedii?
Bez połączenia naziemnego - nie.

Poncki

PS. Mówie oczywiście o rozwiązaniach opartych tylko i wyłącznie o odbiornik
satelitarny. Osobę bawiącą się modemem i Spedią o zastanawianie się nad
rozwiązaniem z nadajnikiem nie posądzam ;-)