Re: Odwoluje

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 23:33:49 MET DST

FastViper napłodził(a):

> Istniejesz i wszystko widać w nagłówkach.

tam widac to co chce

> Tylko Twoje lamerstwo
> może Cię uratować... Jeśli chcesz się ukryć musiałbyś skorzystać z
> mail2news i zhakowanego sendmaila,

a po co zchakowanego ? jest od groma takich co przepuszczaja wsio jak
leci

> albo znaleźć newsserver, który
> pozwoli nadpisać nagłówki...
> Myślę jednak że z powodu głupoty tego posta raczej nikt nie będzie
> Cię ścigał..... Tylko nie próbuj ponownie :)

Juz sie kiedys bawilem w anonymajzery .. bramki i zapomniane sendmaile
. Widzisz nie o to chodzi ze mnie nie znajda - chodzi o to ze mi moga
naskoczyc bo:
1 ja sie nie nazywam tak jak sie nazywam.
2 nie mieszkam tam gdzie mieszkam.
3 mam ich gdzies.

No i kto to jest "oni" ? Dwooch pracownikuf NASK ktoorzy dali pupy i
zarobili na lewo za duzo kasy a teraz staraja sie to zatuszowac ?
Zabawne jest to ze to nie jest "man in black" a kilka osob .. osob
ktore mozna skrzywdzic fizycznie :)

--
Pozdrawiam.
RusH   // BigTowerATX CaseMod