Re: Odwoluje

Autor: FastViper (mwojtczuk_at_go2.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 21:58:44 MET DST

RusH wrote:

> to moze ja .. TO JEST BANDA ZLODZIEJI I DZIWEK ..
> moga mi naskoczyc bo ja nie istnieje :)

Istniejesz i wszystko widać w nagłówkach. Tylko Twoje lamerstwo może Cię
uratować... Jeśli chcesz się ukryć musiałbyś skorzystać z mail2news i
zhakowanego sendmaila, albo znaleźć newsserver, który pozwoli nadpisać
nagłówki...
Myślę jednak że z powodu głupoty tego posta raczej nikt nie będzie Cię
ścigał..... Tylko nie próbuj ponownie :)

--
FastViper