Re: NASK - jak myslicie cd.

Autor: Krzysztof Rakowski (k.rakowski_at_energoinfarm.com.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 14:28:27 MET DST

> dlatego, ze demokracja nie zawsze jest anjlepsza (poza tym co ma NASK
> do demokracji? raczej mozna sie czepiac o brak wolnego rynku).

demokracja, wolny rynek, wszystko jedno...
w kazdym razie nalezy wyeliminowac wszelkie okazje do oszustw. Trzeba sobie
uswiadomic, ze polski internet nie jest juz przedsiewzieciem jedynie
uczelnianym, ze stal sie komercyjny i powinien zostac podporzadkowany
zasadom wolnego rynku.

Zeby nie bylo tak, ze jedna organizacja trzepie kase (niby na cele
naukowe...) a dobro i szacunek do klienta ma w... no, wiadomo gdzie.

A co do Usenetu i IRCa - tutaj mam mniejsze doswiadczenia a sprawe znam
tylko ze slyszenia, wiec nie bede sie szczegolowo wypowiadal.

BTW. "ktos" z NASKu nie omieszkal wyslac mi na maila pogrozek :) To normalne
na tej grupie?

--
pozdrawiam,
Krzysiek