Re: NASK - wymiana opinii

Autor: Pawel Wimmer (pwimmer_at_www-mag.com.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 13:51:42 MET DST

"Pablo" <beer_at_silesianet.pl> wrote in message
> .
Czyzby
wierzyc.

Wymiana poczty miedzy mna a p. Mikiciukiem z NASK-u:

P. Mikiciuk:

Czy nie uczyli w szkolkach i w pracy, ze wiadomosci sie najpierw sprawdza
(najlepiej u zrodla) a pozniej propaguje dalej informacje????
Prosze si zglosic do starszych kolegow i kolezanek z pracy.

Doemany microsoft.com.pl/pl) zostaly zarejestrowane dla firmy Mictosoft.
Mamy na to dokumenty od nich. Jesli wydaje sie to panu dalej dziwne to nic
na to nie poradze.

Prosze w przyszlosci nie zachowywac sie jak zwykly pismak z brukowca. Mam
nadzieje ze odkreci to pan na liscie....
Pozdrawiam
-Witek

PS: Wyrazone powyzej opinie sa wylacznie moimi.

Moja odpowiedz:

Pomijajac juz Pana agresywny i niegrzeczny ton, chcialbym jednak zauwazyc,
ze taka informacje podaje sie na stronach. Jesli pod rzeczonymi adresami
widze firme Microsoft, ktora nie jest firma Microsoft, mam prawo podejrzewac
rozne dziwne rzeczy. To proste. Wejscie na te strone jest zywym dowodem, ze
mam racje:

"WITAMY NA STRONACH MICROSOFT
Firma Microsoft zostala zalozona w 2000 roku i zajmuje sie wysylkowa
sprzedaza ziól.
W zwiazku z licznymi obrazliwymi e-mail'ami adresowanymi do firmy Microsoft
Corporation a nie do firmy Microsoft, postanowilismy odstapic domeny
www.microsoft.pl oraz www.microsoft.com.pl ."

Czy ma Pan jeszcze jakies watpliwosci?

Pawel Wimmer
P.S. Oczywiscie, moge Pana list zacytowac w grupie, ale niczego nie bede
"odkrecal".

I moja watpliwosc: czy rzeczywiscie bede musial terminowac u "starszych
kolegow i kolezanek z pracy", czy tez jednak mam racje, wierzac wlasnym
oczom? :-)
PW