Re: NASK - jak myslicie cd.

Autor: Krzysztof Rakowski (k.rakowski_at_energoinfarm.com.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 12:56:22 MET DST

> Jesli firma handlujaca ziolkami przyjmuje nazwe Microsoft i zajmuje domeny
> com i com.pl, to albo sa tam kompletni glupcy, albo niezli cwaniacy.
> Podejrzewam to drugie. Chocbym myslal sto lat, nie wpadlbym na pomysl, aby
> nazwac sie Microsoftem, w przeciwienstwie do Microsoft spolka etc. Oni
> zreszta nie chca sie pozbyc domen, lecz je korzystnie sprzedac
Microsoftowi,
> co jest pomyslem karkolomnym.
> Zas fakt, ze ktos w NASK-u te domeny zarejestrowal, budzi zdziwienie,
jesli
> nie podejrzenia. Bo kto uwierzy, ze urzednik zadajacy wyjasnien w
przypadku
> Winampa nie reaguje w przypadku Microsoftu. Horror!

wedlug mnie urzednicy nie powinni na podstawie swojego 'widzimisie'
decydowac, ktora domene mozna zarejestrowac, a ktora nie. Powinni
rejestrowac wszystkie domeny, jak leci a ewentualnie odzyskiwanie domen
powinno przebiegac na drodze handlowej lub sadowej.

Dochodzi do takich absurdow, ze trzeba sie Wielce Szanownemu Urzednikowi
spowiadac, po co mi taka domena i cierpliwie czekac, czy WSU sie to
uzasadnienie spodoba, czy nie. A ze wiadomo, ze w NASKu pracuja kretacze to
czesto zdarza sie, ze domena sie moze Panu urzednikowi spodobac...

A juz na inny temat: dlaczego kluczowe stanowiska w polskim Internecie
zajmuja jacys mianowani niewiadomo przez kogo dyktatorzy, ktorych w zaden
sposob nie mozna z tego stanowiska sciagnac i zaprowadzic demokracji?
(przyklady: domeny - NASK, Usenet - T. Surmacz, IRC - Beeth, itd.)

pozdrawiam,

--
Krzysztof 'czeslaw' Rakowski
mailto:czeslaw_at_emusearch.net | mailto:k.rakowski_at_energoinfarm.com.pl