Re: NASK - jak myslicie cd.

Autor: Paweł Baradziej (biuro_at_pko.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 12:47:10 MET DST

> Jesli firma handlujaca ziolkami przyjmuje nazwe Microsoft i zajmuje domeny
> com i com.pl, to albo sa tam kompletni glupcy, albo niezli cwaniacy.

w demokratycznym kraju to co nie jest zabronione jest dozwolone, o ile nazwa
Microsoft nie była w polsce zastrzeżona to każdy kto ma na to ochotę może
założyć firmę o podobnej nazwie

> Podejrzewam to drugie. Chocbym myslal sto lat, nie wpadlbym na pomysl, aby
> nazwac sie Microsoftem, w przeciwienstwie do Microsoft spolka etc. Oni
> zreszta nie chca sie pozbyc domen, lecz je korzystnie sprzedac
Microsoftowi,
> co jest pomyslem karkolomnym.

jeśli największa potęga finansowa świata nie chciała wydać 350 zł rocznie na
rejestrację domen w Nasku (serwer mają chyba własny :-))

> Zas fakt, ze ktos w NASK-u te domeny zarejestrowal, budzi zdziwienie,
jesli
> nie podejrzenia. Bo kto uwierzy, ze urzednik zadajacy wyjasnien w
przypadku
> Winampa nie reaguje w przypadku Microsoftu. Horror!

zadałem to pytanie właścicielowi domen i tweirdzi ze nie była to bynajmniej
bułka z masłem trwało to ok 3 miesięcy, oparło się o biuro patentowe i coś
tam jeszcze

a w normalnych cywilizowanych krajach, zasadą jest że rejestruje się na
zasadzie kto pierwszy ten lepszy a później niech decyduje sąd, i jest to o
wiele lepsze rozwiązanie niż decyzja pojedynczego urzędnika za biurkiem, bo
zawsze pozostaje wtedy cień wątpliwości