Re: NASK - jak myslicie cd.

Autor: Pablo (beer_at_silesianet.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 12:49:14 MET DST

> Jesli firma handlujaca ziolkami przyjmuje nazwe Microsoft i zajmuje domeny
> com i com.pl, to albo sa tam kompletni glupcy, albo niezli cwaniacy.
> Podejrzewam to drugie. Chocbym myslal sto lat, nie wpadlbym na pomysl, aby
> nazwac sie Microsoftem, w przeciwienstwie do Microsoft spolka etc. Oni
> zreszta nie chca sie pozbyc domen, lecz je korzystnie sprzedac
Microsoftowi,
> co jest pomyslem karkolomnym.
> Zas fakt, ze ktos w NASK-u te domeny zarejestrowal, budzi zdziwienie,
jesli
> nie podejrzenia. Bo kto uwierzy, ze urzednik zadajacy wyjasnien w
przypadku
> Winampa nie reaguje w przypadku Microsoftu. Horror!
> PW

pytalem dlaczego microsoft.com.pl, tucows.pl i pare innych mozna bylo
zarejestrowac a winamp.pl nie i dowiedzialem sie (tu nie moge doslownie
zacytowac bo mam zakaz....) ze jest to tajemnica handlowa NASKU ...
Paranoja. Nie da sie czegos z tym NASKiem zrobic ? . Co jest potrzebne zeby
powstala jakas konkurencja dla nich (oprocz tych o ile dobrze pamietam
50.000 $ dla ICANN'u).

--
Pozdrawiam
Pawel Figura