Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 21:27:36 MET DST

In article <9hpstk$lbg$1_at_news.tpi.pl>, Account wrote:
>U Ciebie teĹź ??? I nie wstydzisz, Ĺźe uĹźywasz takiego badziewia jak Outlook

Tylko moich nie chce kolorowac .. jak czytam swoje wiadomosci to nie widze
zadnych kolorkow tylko jakies glupie znaki podobne do dziobkow pingwina
... jak Ty yo mistrzu robisz ze Twoje wiadomosci sa takie kolorowe i
sliczne .. tez tak chce .. kolorowe i sliczne wiadomosci podobaja sie tej
dziewczynie co siedzi dwa biurka dalej .. a ja tak chce na nia zwrocic
uwage ... od dwoch lat probuje jakos zwrocic jej uwage .. ech jakby tak
moc wyslac na newsy kolorowego post'a to bylaby moja i tylko moja
... natchnelaby mnie i wszystkie problemy polskiego Internet'u
rozwiazalbym tak szybko jak kolega Expert zalozyl alt.jacek ;>

Radek MSPANC'owy dzisiaj ;P

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail