Chello powraca demon predkosci?

Autor: ArteQ (arteq_at_poland.com)
Data: Mon 02 Jul 2001 - 21:20:37 MET DST

Jestem ciekawy czy to tylko u mnie cos sie poprawilo z predkoscia w chelo
kab. Otoz ostatnio wszyscy wiemy, ze obcieli transfer o polowe :( Ale
dzisiaj zauwazylem, ze transfer znowu jest na normalnym poziomie (okolice
50KB/s !) Czy to tylko u mnie przyspieszylo, czy tez jednak poprawili to? A
i oczywiscie nie mam na mysli chwilowego przyspieszenia, transfer na tym
poziomie mam staly i to od dluzszego czasu...

ArteQ