Re: astercity.net / warszawa

Autor: tomek19_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 29 Jun 2001 - 13:03:54 MET DST

Ja (nie)stety nie korzystam z ich uslug ale wydaje mi sie to niezbyt solidna
firma... miesiac temu podpisali ze mna umowe na montaz netu 18.VI, jak nie
przyszli to zadzwonilem i dowiedzialem sie ze zaszla pomylka i podlaczenie
bedzie mozliwe dopiero w ciagu dwoch tygodni... teraz sie dowiedzialem ze
najwczesniej w przyszlym roku........ oni leja na klienta !!! Z checia ja tez
bym ich olal, tylko jakos sensownej alternatywy nie mam, a stale w domku by sie
przydalo :)

Moze ktos ma jakies sugestie, co z nimi zrobic? ;)))
Tomek