Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: Michał Kołodziejski (michal.kolodziejski_at_idea.net.pl)
Data: Sun 24 Jun 2001 - 15:46:45 MET DST

"Dariusz K. Ladziak" <ladzk_at_waw.pdi.net> wrote in message
> On Sat, 23 Jun 2001 17:27:00 +0200, "Andrzej P. Wozniak"
> <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid> wrote:
>
> Podejscie slowotworcze podejsciem slowotworczym ale czy pan Bielecki
> to w koncu nauczyl sie BNF-u czy nadal nie poteafi? Bo goscia chcacego
> opisywac jezyki programowania a nawet jego skladni w BNF-ie nie
> potrafiacego to powaznie traktowac nie jestem w stanie.

nauczyl, nauczyl, a przynajmniej te projekty co mu przedstawilem zawieraly
gramatyki BNF (dokladniej ABNF, bo bardziej przystepne dla ludzi) parserow
danych wejsciowych, na ktorych mielismy pracowac, coz, jestem 100%
przekonany, ze jesli wdalem sie z nim w polgodzinna dyskusje na temat jednej
kartki a4 z BNF, to pan profesor nie tylko zna, ale i rozumie ten sposob
wyrazania...

a swoja droga - moze by tak panowie zakonczyc ten thread? jedna trzecia jest
o prof.Bieleckim, 1/3 o java vs reszta swiata, a 1/3 o samym lcamtufie...
coz, nie chce tu wyjsc na bufona, ale sa do tego oddzielne grupy, skoro ma
to mizerny zwiazek z polish ip...

misza