Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 24 Jun 2001 - 01:43:21 MET DST

On Sat, 23 Jun 2001 17:27:00 +0200, "Andrzej P. Wozniak"
<uszer_at_poczta.onet.pl.invalid> wrote:

>Opinia na temat Jana Bieleckiego i jego oryginalnego podejścia
>słowotwórczego (to jedyne zresztą elementy oryginalne w jego licznych
>pracach) jest ugruntowana i potwierdzona też przez najmłodszych użytkowników
>jego nowych "wielkopomnych dzieł".

Podejscie slowotworcze podejsciem slowotworczym ale czy pan Bielecki
to w koncu nauczyl sie BNF-u czy nadal nie poteafi? Bo goscia chcacego
opisywac jezyki programowania a nawet jego skladni w BNF-ie nie
potrafiacego to powaznie traktowac nie jestem w stanie. A z
tworczoscia tego pana mam do czynienia od pietnastu juz co najmniej
lat.

--
Darek