Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Sat 23 Jun 2001 - 01:05:23 MET DST

Szymon Sokół, napisał(a):

> Tak właśnie jest 8-) Wystarczy popatrzeć na jego wypowiedzi na
> pl.comp.security z tego roku.

Hmm kiedy go wpuscili bo owszem pisze tam jakis Jacek ale NNTP-host sie
nie zgadza.

> Hmmmm... Jest jeden problem. Ja JEMU mógłbym napisać kupę bredni, ale nie na
> newsach. Bo może te brednie wziąć za dobrą monetę wielu innych
> nieuświadomionych - ja na siebie takiej odpowiedzialności nie wezmę.

Ja sie zastanwiam nad metoda w druga strone (aczkolwiek znajac spolecznosc
USENETowa (a przynajmniej jej wiekszosc) jest to nierealne) - moze by tak
z drugiej strony lagodne jak dziecku tlumaczyc ? Moze sie przekona ze
swiat nie chce go oszukac. Na razie jest robiona nagonka (w ktorej tez
uczestniczylem - przyznaje sie) i Expert ma pelne prawo czuc sie zaszczuty
i reaguje agresja co powoduje jeszcze wiekszy smiech i jeszcze wieksza
nagonke. Ale nie jestem psychologiem wiec pewnie sie myle.

> Dlatego expert dostarcza tylu ludziom radości :-)
Mnie sie po tym opisie troche go zal zrobilo. Troche jego zachowanie
podpada pod skrzywienie psychiczne a tu sie smiac nie nalezy.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Paranoia is nothing to be afraid of!!