Re: chello tajniacko...

Autor: Robert J. Wozny (speedy_at_localhost.speedy.eu.org)
Data: Fri 22 Jun 2001 - 08:21:06 MET DST

Przemyslaw Maciuszko <sal_at_irc.pl> napisal(a):

> Tramer - skad masz to info ?
> Bo ja dzwonilem przed chwila do Helpdesku i sie rekami i nogami zapieraja,
> ze nic takiego nie robia i nie maja zamiaru.

bzzz... chyba nie... a moze zroznicowali usluge ? 256k nasza ukochana
polska / po staremu swiat ;]

> Jesli to prawda, to ...
to... ?

BTW: czy to normalne ze brakuje routingu do np. allegro.pl [ogolnie man poznanski] z chello ? czy po prostu ukochani pampersi (chyba tylko nulka moze jest z nich zadowolona) znowu dali tylka?

--
r.
... Wsrod wirusow rozrozniamy: mikroby, mikrony, mikrusy i mikrobusy