Re: chello tajniacko...

Autor: Roman Trylski (tryllu_at_tryllu.net)
Data: Thu 21 Jun 2001 - 23:57:40 MET DST

> podobno z nagła przestali świadczyć usługi dla klientów indywidualnych.

Nawet nie podobno. Przez jakis czas nie bylo w ofercie/cenniku Tele2
informacji
o ofercie dla klientow indywidualnych.
Teraz jest.
64kB/s - abonament 99PLN
            - oplata instalacyjna 199PLN

.... od osoby...... :)))

A teraz lepsze... Usluge musza wykupic minimum __4__ osoby :))))))
Czyli wykupimy ja sobie: ja, moja kobieta, ja i moja kobieta.
I kazde z nas bedzie mialo po 16kb/s. Placz i zgrzytanie zebow.
Co ciekawe nie ma juz informacji o CIR'ze. Wczesniej byla, nie pamietam na
jakim poziomie
(chyba 8kB/s), ale byla. A teraz pisza
"łącze pracuje maksymalnie z prędkością 64kb/s".
Czyli możesz mieć 64kb/s ale i równie dobrze 1kb/s

Mnie juz krew zalewa.
Niby w centrum Warszawy mieszkam, a tu ani Astercity (TV jest), ani Chello,
ani SDI (wynajmuje mieszkanie), ani TELE2. Dobrze ze Internetia mi chodzi
calkiem niezle bo bym sie tepym scyzorykiem pocial.

__
Roman Trylski

--
Skalowalny, bezpieczny, serwer dedykowany, http://www.wdc.pl