Re: Internet taniej ???

Autor: Robert (rr4_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 21 Jun 2001 - 21:38:53 MET DST

Użytkownik "Paweł Pluta" <hal9000_at_box43.gnet.pl> napisał w wiadomości

> Chłopcze, co prawda NTG, ale nie zdzierżyłem. Gówno wiesz, o czym mówisz.
> Domek? Dobry samochód? Ze sklepu osiedlowego? Chyba przed 1990.
> To jest ciężka robota dosłownie od świtu do nocy.
>
> Paweł Pluta

Znam kilku takich którzy nie specjalnie się przemęczali i w ciągu 89-93 mieli
już 2-3 samochody w rodzinie, ładne nowe mieszkanie oraz inne fajne rzeczy z
takiego sobie sklepiku (notabene z brudnymi ścianami - przez kilka lat bez
remontu). Żeby było jasne - ja im tego nie zazdroszczę, ale niech teraz nie
płaczą, że gdy weszła duża konkurencja to już nie jest tak łatwo.

Jasne, że niektórzy naprawdę ciężko pracowali i niewiele z tego mieli, a po
wejściu konkurencji niestety zbankrutowali.
Poza tym, skąd ty masz taką wiedzę. Zieleniak otworzyłeś i płaczesz ?
Pech - trzeba było wybrać inną branżę.
W sklepie przemysłowym wystarczy pracować od 11 a nie od świtu do nocy.

pozdr. Robert

PS. Synku, chłopca to sobie wśród kolegów poszukaj - to będzie pewnie twój
poziom.