Re: Szczyt spamerstwa

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Thu 21 Jun 2001 - 00:09:56 MET DST

vanoltom, napisał(a):

> Spamerstwo jest ostatnio modnym terminem i wszyscu czuja sie oburzeni na ich
> poczynania....
> Zachowanie to osobiscie powala mnie ze smiechu. Moze jak kupie gazete bede
> kazal pani w kiosku powycinac wszelkie reklamy, w tv co chwila bede zmienial
> kanal etc, etc... Czy juz kompletnie nam odbilo ? Czy spamerem jest rowniez
> akwizytor ktory wchodzi nam do biura, czy reklamodawca w radiu ...Internet
> jest zwyklym medium i podlega takimi samymi prawami jak i inne formy
> przekazu - jasne zawsze mozna byc dziwakiem, pustelnikiem i nie godzic sie
> [...]

Nie rozumiesz. Nikt nie ma nic przeciwko reklamom na stronach www.
Jednakze gdy przychodzi listonosz i wrzuca ci dodmu sterte listow
reklamujacych strone z pornografia czy super sklepem "kup 2 za cene 3
dotaniesz jedno gratis". Nie po to czlowiek kupuje skrzynke pocztowa aby
musial mozolnie odsiewac reklamy od waznych postow.
Rozumiem ze jak do twojego pokoju w pracy przyjdzie facet i naklei Tobie
na drzwiach reklame czegos absolutnie niezwiazanego z Twoimi
zainteresowaniami to sie bedziesz cieszyl ?
Akwizytorow tez witasz z otwartymi rekoma ?

Oczywiscie inna sprawa jest sytuacja gdy ktos bierze darmowe konto i
godzi sie na regulamin pozwalajacy _providerowi_ wysylac SPAM. Ale to jest
niwielki odsetek uwierz mi.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
The calm confidence of a Christian with four Aces. - M.Twain