Re: Szczyt spamerstwa

Autor: vanoltom (vanoltom_at_yahoo.com)
Data: Wed 20 Jun 2001 - 23:08:46 MET DST

Spamerstwo jest ostatnio modnym terminem i wszyscu czuja sie oburzeni na ich
poczynania....
Zachowanie to osobiscie powala mnie ze smiechu. Moze jak kupie gazete bede
kazal pani w kiosku powycinac wszelkie reklamy, w tv co chwila bede zmienial
kanal etc, etc... Czy juz kompletnie nam odbilo ? Czy spamerem jest rowniez
akwizytor ktory wchodzi nam do biura, czy reklamodawca w radiu ...Internet
jest zwyklym medium i podlega takimi samymi prawami jak i inne formy
przekazu - jasne zawsze mozna byc dziwakiem, pustelnikiem i nie godzic sie
na rzeczywistosc ale trudno nie zmienimy tego a historyjki o "spamerach" sa
juz mega nudne.
Oh dostalem reklame od <pip> spamera ale jestem wielki i zalozylem filtry a
przed tem odpisalem mu i go zbluzgalem tak jestem wielki hehehe

--
pozdry,
ToM