One problem with proxy

Autor: Billcow (billcow_at_poczta.fm)
Data: Thu 21 Jun 2001 - 13:59:49 MET DST

Mam następujący problem. Używam proxy i gdy chce ściągnąć pliki a albumu z
FTP to za każdym razem kiedy próbuję to pierwszy utwór, który chcę ściągnąć
daje mi się ściągnąć a przy pozostałych pisze, że na serwerze jest za dużo
uzytkowników. To nie może być prawda skoro pierwszy utwór zawsze daje mi się
ściągnąć. Czy to jest spowodowane i jak mogę ściągnąć pozostałe utwory przy
użyciu proxy?

P.S. To FTP to jest przez stronę WWW Audiogalaxy (serach by FTP) i potem na
www jest link do FTP który ma ten utwór, klika się na link i normalnie
ściąga tak jak z www.