Re: Dowod na istnienie Echelona bylo: Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: Ryszard Rączkowski (warschau_at_post.pl)
Data: Thu 21 Jun 2001 - 13:04:45 MET DST

> Taak? Ale chwalisz się tym dopiero teraz, jak ktoś imię i nazwisko
> podał, tak?
>
> A, i jeszcze jedno, dlaczego w <9gp7r4$5k5$1_at_korweta.task.gda.pl>
> jeszcze przekonany nie byłeś, dopiero musiałeś sam z wyszukiwarki
> skorzystać?

A czy ja etatowo zajmuję się namierzaniem i identyfikacją userów?
Chodzi o to, że Conspiracy bardzo mocno chciała poznać coś, bardzo mocno
starała się, więc coś z tego wyszło.
Ileś razy trafia się w próżnię, ale powoli, powoli, po nitce do kłębka.

W jednym ze swoich postów, których być może nawet forwardnąłem na polip,
expert_at_friko.onet.pl otwarcie pisze o GEMU i rozwija skrót.
Wobec tego, bierzesz to jako hasło kluczowe i Googlem szukasz dalej.
W ten sposób dochodzisz to tej amerykańskiej bodaj strony, gdzie Dariusz
Sławiec i ten jego multimedialny uniwerek figuruje na liście.
 W tym momencie poznajesz nazwisko i imię. Szukasz dalej po nim, aż
dochodzisz, jak ja, do tego postu z Wrocławiem itp.

Wystarczy tylko żmudnie posiedzieć w necie, autorzy Conspiracy, tak to
zapewne zrobili.
Tak też poznawali coraz to wcześniejsze jego adresy e-mail.

Rico.
warschau_at_post.pl