Re: Jak chwilowo ominąć Polpak?

Autor: binio (binio123_at_poczta.fm)
Data: Mon 18 Jun 2001 - 19:56:37 MET DST

Użytkownik Grzegorz Janoszka <grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn9ii0gi.a4c.grzesjan_at_plus.adm.onet.pl...
> Nawiązując do postu z Thu, 14 Jun 2001 18:25:38 +0200 autorstwa Tomasz
Tarchala (Tomasz.Tarchala_at_earthling.net.Say.No.2.Spam):
> : 2. Bardziej interesujący pomysł to umówić się z providerem z dobrymi
> : łączami do swiata ORAZ do Polpaku (tj. do nas), żeby ustawił nam
> : jakiegoś proxy, www-cache, czy jak to się tam nazywa, ustawić to proxy w
> : przeglądarkach i powinno chodzić szybciej.
>
> Dobry pomysł.

Dokładnie tak to można zrobić, ja uzywam proxy poznańskiej firmy ICPNET. Nie
ma tego w ich ofercie więc nie ma co szukac na stronie ale dowiedziałem się
że prowadza testy i mozna sie na to u nich zapisać dostaje się hasełko do
ich proxy, wpisuje sie w konfiguracji przeglądarki i ładujesz stronki za
posrednictwem tego proxy Działa to bardzo fajnie i warto moim zdaniem wydac
pare zeta wiecej. Ja osobiście kontaktowałem po informacje piałem pod adres
viola_at_icpnet.pl
kosztuje to 35 złotych miesięcznie. Jeśli ktos jeszcze korzysta z tej
usługi prosze o opinie.

pozdrawiam
Binio