Re: Info

Autor: Pawel Szymanski (pawel_at__nospam_szymanski.pl)
Data: Mon 18 Jun 2001 - 13:49:34 MET DST

In article <3B2D2721.82A1DB58_at_poczta.onet.pl>, Jacek wrote:
>Znana amerykanska kancelaria prawnicza rozroznia dzialalnosc Deji, jako serwera
tak sie zastanawiam, czy kiedykolwiek dowiemy sie,o jaka to kancelarie chodzi:>
<expert mode>
btw znana angielska kancelaria prawnicza, twierdzi, ze spod ustawy o ochronie
danych osobowych, wylaczone sa tzw. trolle.
podaje 2 wazne spolecznie uzasadnienia (choc jest ich wiecej) tego stanu rzeczy:
1. edukacyjny - uczymy sie rozrozniac trole na pierwszy rzut oka
2. rozrywkowy (nie trzeba wyjasniac)

dodatkowo rozmawialem z przedstawicielem rzadu angielskiego na temat ew. procesu
wytoczonego przez jednego z osobnikow pisujacych na polip innym uczestnikom
tej grupy.
przedstawiciel ten poinformowal mnie o pelnym poparciu wladz brytyjskich
dla owych innych uczestnikow oraz calkowitym wsparciu prawnym i finansowym.
dodatkowo zostalem powiadomiony o planach uzycia grupy komandosow SAS w celu
wyeliminowania zagrozenia.
</expert>

Ever

P.S. BP,NMSP