Re: Inf

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Mon 18 Jun 2001 - 10:54:04 MET DST

In article <3B2D0760.1B28C98C_at_poczta.onet.pl>, Jacek wrote:

> [...]
>
>Co wiecej, takie prawo wynika z Art 32
>"
>1.Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania
> danych, które jej dotyczš, zawartych w zbiorach danych, a
> zwłaszcza prawo do:
>"
>a ty kazdorazowo musisz wykazywac, ze przetwarzania danych dokonujesz
>wylacznie w celach osobistych i domowych (???)
>
>Co wiecej. Jezeli nie odpowiesz na zapytanie, to powstaja niewatpliwe
>podejrzenie,
>ze podjales sie przetwarzania danych w innych celach, niz wylacznie osobiste

A ten tego .. jak ja zgromadze czyjes wypowiedzi i pozniej chce z nich
zrobic kabaret (tak jak z Malysza zrobili na Opolu) to jest to gromadzenie
danych osobowych ? ;> Powiedz mi szybko bo chce zrobic kabaret Usenet'u i
nie wiem czy juuz mam zaczac "wkuwac" polip'a (w pamieci to juz chyba
nie przetwarzanie ;>) ;PPPP

>Prawo internetowe jest doprawdy bardzo spojne i logiczne.
>Wystarczy sie z nim zapoznac.

ROTFL

>a na koniec, na lepsze trawienie:
>
>"1.Kto przetwarza w zbiorze dane osobowe, choć ich przetwarzanie
> nie jest dopuszczalne albo, do których przetwarzania nie jest
> uprawniony, podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo
> pozbawienia wolności do lat 2.
>"

... eee chyba ie zrobie tego kabaretu ... :(

RK MSPANC

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail