Re: Informuje

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_bos.bindview.com)
Data: Sun 17 Jun 2001 - 02:45:02 MET DST

On Sun, 17 Jun 2001, Jacek wrote:

> To raz jeszcze zapytam. Czy opiera Pan Panie Michale Zalewski swoje
> przekonanie o sprzedazy moich danych osobowych przez providera /.../

Nie mam takiego przekonania. Zadalem jedno pytanie na publicznej liscie,
zeby uslyszec opinie innych. Natomiast jestem gleboko przekonany o tym, ze
dane osobowe sa sprzedawane za ciezkie pieniadze (nikoniecznie twoje,
hyhyh, bo te maja dosc nikla wartosc). I jest to stwierdzenie w stylu
"kradna radia". Wiekszosc ludzi o tym wie.

> /.../ wskazac osobe/y, ktore te dane kupily, jak i wskazac ktory
> provider dokonal takiej transakcji ?

Nie udzielam za darmo konsultacji na usenecie ;)

> I w przyszlosci chcialbym uniknac narazenia na podobne naruszenia
> ustawy o ochronie danych osobowych.

Nie uzywaj Internetu.

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=