Re: Informuje

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 17 Jun 2001 - 01:56:27 MET DST

Michal Zalewski napisał:

> Z radoscia czekam na zbiorowy pozew od wszystkich providerow. Oczywiscie
> nalezy go wyslac na postmaster_at_francetelecom.com.

> Uahaha... tos mnie rozbawil :P Czasem za takie dane placa wiecej tysiecy
> zlotych niz Ty przez cale swoje zycie postow na usenecie wyprodukowales...

To raz jeszcze zapytam.
Czy opiera Pan Panie Michale Zalewski swoje przekonanie o sprzedazy moich
danych osobowych przez providera na uzasadnionych podstawach i moze Pan
wskazac osobe/y, ktore te dane kupily, jak i wskazac ktory provider dokonal
takiej transakcji ?
(pytam o szczegoly bo mialem kilku provider'ow).
I w przyszlosci chcialbym uniknac narazenia na podobne naruszenia ustawy o
ochronie danych osobowych.

Jacek