Re: Bezpieczeństwo bankó w internetowych

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Sat 16 Jun 2001 - 13:14:49 MET DST

In article <fupjitcrr6a9sflg55v0okj94qodkuvgju_at_4ax.com>,
Radosław Popławski wrote:
>Fri, 15 Jun 2001 07:47:11 +0000 (UTC), w
><slrn9ijfbu.fhu.Iradek_at_beorn.media-com.com.pl>, Iradek_at_tychy.nIet.pl
>Nie sądzę, by nadawanie sms-ów trwało szybciej niż odbieranie.
>Zresztą nawet jeżeli SMS przyjdzie z opóźnieniem to szansa, że przelew
>już się wykonał i został zaksięgowany w obu bankach są minimalne.

Hmm .. chyba nie wiesz co to flood SMS'owy ;>
Sam kilkakrotnie takie cos miewalem jak bramka IDEI padla i nagle
sie odblokowala ... kilkaset SMS'ow ... odbierasz, kasujesz, przychodzi
 nastepny, odbierasz ... jeszcze jak telefon blokuje sie na sekunde przy
otrzymaniu nowego SMS'a to "wygrzebac" sie z czegos takiego zajmowalo
mi kilka godzin ...

>Nie wiem, nie wykonuję przelewów SMS-em.

Ile cyfr ma PIN do komorki, ktora zawsze ktos mogl podprowadzic ...

Radek

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail