Re: polaczenie modemowe - ktory dobry modem i dlaczego nie Zoltrix.

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Sat 16 Jun 2001 - 13:07:46 MET DST

pawel@_nospam_szymanski.pl (Pawel Szymanski) wrote in
<slrn9il7t0.fik.pawel_at_w.waw.pl>:

>no wlasnie. troche poczucia humoru.
>ja wiem, ze dla niektorych komputer (i akcesoria)
>sa drozsze od matki ale bez przesady.
>bez odbioru.

Nie widze zwiazku - a to, ze ktos traktuje sprzet jako rzeczy typowo
uzytkowe nie musi przekreslac faktu, ze ten sam ktos ceni sobie reczy dobre
i niezawodne. A prawda jest taka, ze sa rzeczy i marki, ktore sie po prostu
lubi ...czy to Zyxel, Matrox czy tez koszule z Wolczanki :-) A fakt, ze
odpowiedzialem na Twojego posta nie oznacza, ze brak mi poczucia humoru -
lecz moze byc sygnalem, ze humor abstrakcyjny nie zawsze bedzie na NG
rozumiany (co ma 286 wspolnego z moim modemem ?) oraz wyrazem irytacji
w zwiazku z niezrozumianym przez Ciebie watkiem z SB Live :-> Kropeczka.

Wojtek