Re: Adresy e-mail a ochrona danych osobowych

Autor: Lukasz Komsta (luke_at_ariadna.pl)
Data: Wed 13 Jun 2001 - 22:26:45 MET DST

Tomasz Nidecki wrote:

> Mam pewne pytanie do osob znajacych sie dobrze na prawie (Vagla? :). Jak
> wyglada sprawa ochrony danych osobowych, jesli osoba pisze na newsy,
> podajac swoje dane - imie, nazwisko i adres e-mail? Czy ktokolwiek moze
> miec pretensje np. do kogos, kto generuje na podstawie postow statystyki
> (kto najwiecej pisze itp.)?

Gdzieś czytałem, iż opublikowanie posta na newsach jest równoznaczne z
opublikowaniem artykułu w prasie. Nie wiem tylko, czy dotyczyło to prawa
polskiego, czy zagranicznego. Jeśli polskiego, to trzeba zadać pytanie,
czy można zrobić ranking autorów artykułów prasowych bez ich zgody.

--
* Lukasz Komsta * ICQ 14892426 *
* http://www.luke.eu.org/ *