Re: NASK i nieprawidlowe faktury?

Autor: Mirek Luc (mirecki_at_nask.pl)
Data: Wed 13 Jun 2001 - 12:43:05 MET DST

Artur Grzymala <artur_at_zoo.pl> wrote:

: Nie, robiłem porządki i w stercie papierów trafiłem na pisemko
: z NASK wyjaśniające, dlaczego tenże odebrał mi domenkę -
: wynikało, że w imieniu społeczeństwa;]
Wiec wyrazaj sie precyzyjnie. Stwierdzenie po prostu NASK dotyczy takze mnie.
Nie wiem, na jakiej podstawie przekazano domene komus innemu, wiec jesli
masz ochote kogos opluc, to przynajmniej skieruj sline pod wlasciwy adres.

: krew mnie znowu zalała (nie potrafię nabrać dystansu
: do tej sprawy).
To jest zrozumiale.

: Skoro NASKowi zdaża się występować w imieniu społeczeństwa
: przeciwko płatnikom wystawianych przezeń faktur,
W imieniu spoleczenstwa? Sadze, ze powolujac sie na jakies _paragrafy_
mowiace o interesie spolecznym. Jest to chyba pewna roznica.

: to albo dysydenci tej jednostki
: maja schizofrenię (pora do lekarza), albo jest urzędem (wszystko w
: normie) i ma petentów.
Bredzisz.

: Bredzić mogę, podobnie jak ty, od nadmiaru/braku słoneczka.
No nie wiem, nie wiem... Sloneczka ostatnio przeciez malo...

: Czemu się czepiasz człowieka, który w tym wątku się nawet
: nie zająknął?
Nie czepilem sie. Czytaj troche uwazniej: twoj styl wypowiedzi zaczyna mi
go przypominac. Wszystko.

: : Raz.
: : Dwa.
: :-)