Re: NASK i nieprawidlowe faktury?

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Tue 12 Jun 2001 - 18:40:17 MET DST

: Petnent to jest w urzedzie, a NASK nie jest urzedem. Czy to wplyw
: sasiedztwa Czumy (rzut beretem) wplynelo, czy cos innego, ze zaczynasz
: bredzic calkiem jak on...?

Nie, robiłem porządki i w stercie papierów trafiłem na pisemko z NASK
wyjaśniające, dlaczego tenże odebrał mi domenkę - wynikało, że w imieniu
społeczeństwa; krew mnie znowu zalała (nie potrafię nabrać dystansu
do tej sprawy).
Skoro NASKowi zdaża się występować w imieniu społeczeństwa przeciwko
płatnikom wystawianych przezeń faktur, to albo dysydenci tej jednostki
maja schizofrenię (pora do lekarza), albo jest urzędem (wszystko w normie)
i ma petentów.

Bredzić mogę, podobnie jak ty, od nadmiaru/braku słoneczka. Czemu się
czepiasz człowieka, który w tym wątku się nawet nie zająknął?

: Raz.
[...]
: Dwa.

:-)