Re: NASK i nieprawid³owe faktury?

Autor: Andrzej Karpinski (karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl)
Data: Sun 10 Jun 2001 - 01:21:35 MET DST

> Zak³adam, ¿e tak - ³±cznie z informacj± o rozpoczêciu
> korygowania takiego ba³aganu. Tylko tu trzeba gdybaæ
> jeszcze bardziej i za³o¿yæ ¿e Web pope³ni³ by te same
> b³êdy. IMHO nie, ale ja mogê nie byæ obiektywny.
> PS. Zastrzegam, ¿e na newsy piszê jako osoba prywatna

Jak dla mnie jest to akurat nieistotna bzdura to co jest na stronie.
Kolejny idiotyzm biurw z us udowadniajacych ze sa niezwykle wazne
przydatne.

Sprawa sie pewnie rozejdzie po kosciach, skonczy dwuletnim odwolywaniem
sie po sadach wszelakich, a w najgorszym razie NASK bedzie mial upojne
zajecie przez dwa miesiace zeby raz jeszcze wystawic te faktury. Jak dla
mnie wiec bez sensu, bo z zalozenia nic konstruktywnego z takiej krytyki
wyjsc nie moze (poza przywaleniem NASKowi, a niech ma, a co! a to
niedobry NASK!).

Nie szkoda kasy, czasu, cudzej pracy i wlasnego "poswiecenia"?

Panowie.. Dajcie srodowisku jakies inne argumenty na rzecz DomenyPolskie
Sp z o.o. Tego wuwu nie przyjalem do wiadomosci :-)

k.