Re: NASK i nieprawidłowe faktury?

Autor: Piotr Meyer (aniou_at_root.pl)
Data: Sat 09 Jun 2001 - 21:26:05 MET DST

Andrzej Karpinski <karpio_at_fenix.xyz.lublin.pl> wrote:

> Czy gdyby wystawca tych 40k faktur byl WebCorp to takze pojawilaby sie ta
> strona w sieci? :-)

Zakładam, że tak - łącznie z informacją o rozpoczęciu
korygowania takiego bałaganu. Tylko tu trzeba gdybać
jeszcze bardziej i założyć że Web popełnił by te same
błędy. IMHO nie, ale ja mogę nie być obiektywny.

Pozdrawiam,

PS. Zastrzegam, że na newsy piszę jako osoba prywatna.

--
Piotr 'aniou' Meyer
ANIOU: Artificial Networked Infiltration and Observation Unit