Re: Provider?

Autor: ktos (ktos_at_spam.org)
Data: Mon 28 May 2001 - 19:53:26 MET DST

Użytkownik Bartek Golebiowski <bartek_at_golebiowski.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9er2h3$riq$1_at_shilo.silesia.pik-net.pl...
> Niestety okazuje się, że na tym atrakcyjność oferty się kończy. Wczoraj
> wieczorem zauważyłem, że serwery wiszą. Uruchomiłem program, który co
kilka
> minut wysyła zapytanie http do serwerów (to chyba nie jest zbytnie
> obciążenie?) i z dzisiejszego loga stwierdziłem, że serwery Netartu przez
> conajmniej 5 godzin wcale nie działały (zresztą sytuacja jest nadal taka
> sama).

Nie to zebym ich bronil ale :
1) A maila od admina nie dostales ze dokladaja kolejne 2 do polpaku (moze
cos przepinali)?
2) Moze serwer ze skryptem wisial
3) Moze twoj ISP wisial (maja BGP do paru szkieletow)
4) Moze to zly skrypt :))

Ktosik raczej zadowolony