Provider?

Autor: Bartek Golebiowski (bartek_at_golebiowski.net)
Data: Sun 27 May 2001 - 16:24:07 MET DST

Witam,

Wykupiłem w firmie serwery.pl (Netart) konto Provider10. Mam kilka domen i
serwisów własnych, a oprócz tego chciałem hostować kilku klientów. Ich
oferta wydaje się dosyć atrakcyjna cenowo i jako jedni z niewielu oferują
taką opcję dla "mini-providerów".

Niestety okazuje się, że na tym atrakcyjność oferty się kończy. Wczoraj
wieczorem zauważyłem, że serwery wiszą. Uruchomiłem program, który co kilka
minut wysyła zapytanie http do serwerów (to chyba nie jest zbytnie
obciążenie?) i z dzisiejszego loga stwierdziłem, że serwery Netartu przez
conajmniej 5 godzin wcale nie działały (zresztą sytuacja jest nadal taka
sama).

"Wirtualkę" mam u nich dopiero od 2 tygodni, ale przez ten czas prawie
codziennie przynajmniej przez kilkanaście minut serwery nie działały. A
zauważałem to tylko wtedy kiedy próbowałem sprawdzić pocztę -- duże
prawdopodobieństwo, że takie "zwisy" zdarzają im się częściej. To co się
dzieje w ten weekend to jest po prostu parodia...

Czy jest w Polsce provider, który ma szeroką ofertę dla osób, które nie
ograniczają się do posiadania jednej domeny, a równocześnie zapewnia
odpowiednią jakość usług? Dotychczas próbowałem już w Home, Ceti (mała
oferta), Poltronic (marna jakość) i Netart (jakość opisana powyżej - chociaż
słowo 'jakość' jest tu trochę nie na miejscu).

Czy możecie kogoś polecić?

BG