Re: Provider?

Autor: Jurek Zielinski (jurekz_at_tel.debica.pl)
Data: Sun 27 May 2001 - 23:58:18 MET DST

Dnia nie, 27 maj 2001 at 22:12 GMT,
Szymon Sokół <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl> napisał(a):
> Wydaje mi się, że Twój przypadek jest dość niszowy. Chcesz obsługiwać swoich
> klientów na serwerze providera, tak? Na ogól provider może obsłużyć tych
> klientów sam, Ty jesteś z jego punktu widzenia zbędnym pośrednikiem. Nie dziw
> się więc, że nikt nie wychodzi z ofertą adresowaną specjalnie do takich jak
> Ty.

Nieprawda :)
Wszystko jest kwestią kalkulacji
1) najdroższy w firmie jest pracownik
2) klienci końcowi lubią jak mają się komu wygadać, posmędzić, jak ktoś
ich zajmie godzinkę dwie kadząc im jaka to strona www jest potrzebna
takiej prężnej formie
Z tych dwóch punktów wniosek jest prosty:
Najlepszy interes to mieć hurtowych klientów którzy znają się na rzeczy
i nie gadają głupio i bez sensu.

     Jurek