Re: Provider?

Autor: Sylwester Kołodyński (S.Kolodynski_at_kasat.net)
Data: Sun 27 May 2001 - 06:57:51 MET DST

witam serdecznie
> Wydaje mi się, że Twój przypadek jest dość niszowy. Chcesz obsługiwać swoich
> klientów na serwerze providera, tak? Na ogól provider może obsłużyć tych
> klientów sam, Ty jesteś z jego punktu widzenia zbędnym pośrednikiem. Nie dziw
> się więc, że nikt nie wychodzi z ofertą adresowaną specjalnie do takich jak
> TY
Chyba nie jest niszowy.
Looknij na taka mala analize rynku hostingu w Polsce. Znajdziesz ja pod
adresem : http://eisp.pl/pliki/visp.pdf
Nadal aktualne i bedzie to aktualne coraz bardziej w miare wzrostu
rynku.
Moja dzialanosc sie na takim wzorze wrecz opiera i nie narzekam.
szczegoly na http://www.eisp.pl

pozdrawiam

--
[ Sylwester Kolodynski    mailto: kasat_at_kasat.net   UIN:3237872 ]
[ phone: +48-602-759876   PGP Public Key: www.kasat.net/pgp     ]