Re: Provider?

Autor: Bartek Golebiowski (bartek_at_golebiowski.net)
Data: Sun 27 May 2001 - 22:51:07 MET DST

> Wydaje mi się, że Twój przypadek jest dość niszowy. Chcesz obsługiwać
swoich
> klientów na serwerze providera, tak? Na ogól provider może obsłużyć tych
> klientów sam, Ty jesteś z jego punktu widzenia zbędnym pośrednikiem. Nie
dziw
> się więc, że nikt nie wychodzi z ofertą adresowaną specjalnie do takich
jak
> Ty.

Przypadek niszowy? A dziesiątki małych firm webdesignerskich, komputerowych,
itd.?

Jakoś firmy amerykańskie (hosting) wiedzą, że to dla nich opłacalny interes
i u większości hostów są takie opcje. A zbędnym pośrednikiem bym był, gdyby
moi klienci i tak wybrali tego providera. Natomiast w sytuacji, w której
klienci zawierzają mnie i ja zastanawiam się gdzie wykupić miejsce na 30
domen, ze stronami, bazami danych, itd. to ze "zbędnego pośrednika" staję
się dla providera atrakcyjnym klientem. Tak przynajmniej być powinno...

bg