Re: Wawa szybkie lacze (wdzwaniane) przez ebone ($taryfa lo

Autor: futszaK (futszak_at_poczta.nIeostrada.pl)
Data: Thu 24 May 2001 - 08:18:07 MET DST

On 18 May 2001 20:17:05 GMT, Tomasz Lemiech <szpajder_at_staszic.waw.pl>
wrote:

>Racja. Ale szybsze i lepsze połączenia providera ze światem to oprócz
>efektu ubocznego - czyli większej prędkości - także mniejsze straty i
>opóźnienia. A mniejsze opóźnienia = mniejsze koszty. A mniejsze koszty =
>po diabła mi badziewny dialup z impulsami co 6 minut, jeśli mam lepszy,
>nawet z impulsami co 3 minuty?

brrrr, przy taryfikacji za czas polaczenia ja jakos nigdy nie
potrafilem normalnie pracowac, szlag mnie poprostu trafial czy impuls
byl co 3 czy 6 minut, no i te zrywanie polaczen grrrr...

>Naturalnie nie obraziłbym się na 0-20 w CoolNecie, ale obsesji na tym
>punkcie jakoś nie odczuwam.

...no to teraz mozecie pozazdroscic kolesiowi spod ruskiej granicy,
podpietego do badziewnej centrali telefonicznej na ktorej da sie
ominac taryfikacje, ktory laczy sie przez warszawski nuer cool-net-u i
ma te poleczenia w cenie abonamentu....telefonicznego :-)

futszaK_at_poczta.neostrada.pl
Dziecko techniki cyfrowej
voice: 0603 237728
voice/fax 067 2663981 - to tylko K66