Re: Jeszcze a propos spamu....

Autor: Leh (leh.nospm_at_z.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 21:52:36 MET DST

Lukasz Trabinski <lukasz_at_lt.wsisiz.edu.pl> pisze:

>Ja nawet w dwóch kopiach.

Ja jak na razie w trzech :))

Swoje zale mozna wylewac tu:

Dział marketingu:
marketing_at_wakacje.pl

Dział sprzedaży:
sales_at_wakacje.pl

Dział reklamy:
reklama_at_wakacje.pl

Dział techniczny:
tech_at_wakacje.pl

na stronie jest tez nr. faksu i adres

--
Pozdrawiam slonecznie      | http://www.gazeta.sky.pl
Leh from Kamarati Loka  ;) | Bezplatna.Gazeta.Internetowa