Re: Coolnet?

Autor: Tomek (tom3000_at_go2.pl)
Data: Mon 21 May 2001 - 08:03:05 MET DST

=========>
> Hmm.. oprocz tego ze co miesiac nalezy "zladowac" swoje konto ogladajac
> reklamy... to jakos nigdy nie polaczylo mi sie na wiecej niz 14 400.. :|
> Ale moj kolega zachwalal zawsze, ze mu sie laczy prawie zawsze na 115
> 200... wiec, sprobuj. :)
>
> Polly.

Ja na poczatku mialem polaczenie 9600 bps.
Po miesiacu od tamtego czasu laczylem sie z predkoscia okolo 45000-47000 bps
czyli tyle ile wyciaga normalnie moj modem. Konta od 2 czy 3 miesiecy nie
doladowuje.
Ale myli sie ten kto mysli ze jesli w danej chwili zle dziala mu TP SA
0202122 to polaczy sie z coolnetem - predkosc polaczenia jest zawsze taka
sama jak w tepsie. Sprawdzone: jesli tpsa ma polaczenie 25000bps to coolenet
tak samo; 45000bps i tak samo tu i tam.

W coolnecie polaczenie z zagranica jest szybkie - przynajmniej szybsze niz w
tepsie -ogladalem strone creative.com

Pozdro!!!