Re: Coolnet?

Autor: Polly (polly79_at_wp.pl)
Data: Sun 20 May 2001 - 19:29:59 MET DST

Witam. :)

samart_at_poczta.onet.pl wrote:

> Czy ktoś próbował łączyć się z netem przez coolnet? Jakie doświadczenia?

Hmm.. oprocz tego ze co miesiac nalezy "zladowac" swoje konto ogladajac
reklamy... to jakos nigdy nie polaczylo mi sie na wiecej niz 14 400.. :|
Ale moj kolega zachwalal zawsze, ze mu sie laczy prawie zawsze na 115
200... wiec, sprobuj. :)

Pozdrawiam. :)

Polly.

*  GG  62159  +  ICQ 107019818  *
* "Wlasnie skonczyles jesc obiad; i chocby rzeznia  *
*  byla nie wiem jak starannie ukryta we wdziecznej *
*  oddali, jest w tym Twoj wspoludzial."            *