Re: Internet z Autocom

Autor: Sebastian Maliszczak (Sebastian.Maliszczak_at_cyfronet.krakow.pl)
Data: Tue 22 May 2001 - 15:23:08 MET DST

Mariusz wrote:

> --
> Witam !!
>
> Prosze o opinie uzytkownikow dostepu do internetu przez Autocom. Przymierzam
> sie do instalacji, a chciabym zasiegnac jezyka z bardziej obiektywnego
> zrodla niz sam uslugodawca.
>
> Pozdrawiam
> Mariusz

Jesli myslisz o Autocomie Krakowskim to bedzie ciezko cos powiedziec na
razie. Instaluja oficialnie AFAIK od 15 V, wiec dopiero od tygodnia,
jeszcze zbyt wielu klientow nie maja. Ze swoich zrodel moge powiedziec
ze lacze maja bardzo dobre i ja bym w to wchodzil w ciemno, tyle ze u
mnie na razie nie planuja instalacji.

--
Sebastian.Maliszczak_at_cyfronet.krakow.pl