Re: Jeszcze a propos spamu....

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Mon 21 May 2001 - 21:42:51 MET DST

On Mon, 21 May 2001 13:10:16 +0200, "Przemek <SAKO> Galczewski"
<sako_at_infinity.waw.pl> wrote:

>dostalem spam z takim tekstem na koncu:
>
>Na Twoj adres natrafilam na jednej ze stron WWW i wydaje
>mi sie, ze informacja ta mogla Cie zainteresowac.
>Jezeli NIE interesuja Cie tematy lata i wakacji kliknij
>
>tylko ze nie napisali gdzie mam kliknac, ot takie utrudnienie :)

Ja dostalem dzisiaj takich trzy sztuki, ale w kazdym byl link do
wypisania sie -- w skali spamowego chamstwa dostali odemnie 2 (niezbyt
denerwujace).

Swoja droga interesuja mnie tematy lata i wakacji, ale raczej w
kontekscie 'Czy w tym roku dostane urlop, czy nie?', watpie zeby mi
pomogli...

--
tek. sometimes i sit there and leech stuff, and sometimes i just sit.
(c)2001 tek. -- just to avoid your .sig's.